Ja és aquí! Escriu amb boli al paper i automàticament a la pantalla de l’ordinador! Staedler Digital Pen!

Objectiu: Aconseguir que qualsevol cosa que escribim en un paper passi a l’ordinador (en imatge o texte) en directe o bé quan nosaltres volguem.

Descripció: Aquest és un nou dispositiu de la marca Staedler que ens permet que qualsevol cosa que escribim en un paper ho poguem
passar al PC. Si per exemple, estem a classe, en una conferència,… posem el receptor a dalt del paper i anem escribint; el dispositiu pot emmagatzema fins a 100 pàgines A4 i al arribar al PC transferir-les. Sino, si el receptor està connectat a l’ordinador, mentre anem escribint podem anar veient el que escribim al paper a la pantalla! Quin estalvi de feina i eliminació de guardar papers!

Podeu trobar més informació en la web original del produte en anglès, o bé aquí la podeu trobar traduïda al català!

L’aparell en qüestió s’entrega en una caixa metàl.lica on hi podem trobar el receptor, els cables i el mateix bolígraf!

Si algú l’ha fet servir, les opinions són benvigudes! Jo m’ho estic pensant….

2 comments so far

  1. ofont on

    jo el tinc, està molt bé, no és tan meravellós com sembla però fa el fet, el problema…………
    no reconeix el català, i per tant no hi ha altre remeï que escriure en castellà… almenys fins que aparegui un programari de reconeixement manuscrit que si ho faci.

    • joanramonsola on

      Gràcies Ofont!
      Jo tenia entés que transcribia caràcters, no m’imaginava que verifiqués el contingut x idioma i no sigui possible fer-ho en català.
      Saps si es pot desactivar l’idioma?
      Per cert, he vist que menciones que no és tan meravellós com sembla, has d’escriure a poc a poc pq t’entengui?
      Moltes gràcies pel teu post, i ens agradaria tornar-te a veure per aquí!


Deixa un comentari

