Pàgina web antiestres … Part APM/Part Web!!!

Objectiu: distreu-re’s una estoneta amb una pàgina web diferent!

Aquí teniu el link: EstoEsDemasiadoParaMiCabeza

Quan accediu a la web, aneu avall fins que trobeu uns botonets de colors (meitat capsules nespresso) i feu click al que us faci més gràcia. Per cert, imprescindible tenir altaveus per sentir-ho!

A passar-ho bé

Gràcies Joan Ramon i Joan per la pàgina!

Animeu-vos i si coneixeu altres pàgines semblants afegiu-les a comentaris del post!

3 comments so far

  1. Dolça on

    Jo he sentit que aquesta pàgina està molt bé pero, a mi em surten diferents “interfaces” y tinc que seleccionar una per que em deixi entrar y allà tinc que possar el meu compte pero nose com fer-me un. Us agreïria que em fesi-ho saber com podia registrarme. Gràcies

    • joanramonsola on

      Pel que sembla la pàgina està “caiguda” i sense funcionar des de fa un parell de mesos, no en tenia ni idaea. La info l’he tret de https://www.facebook.com/estoesdemasiadoparamicabeza pels comentaris de diversos usuaris.
      Anteriorment no et demanava res al accedir a la pàgina, per tant et recomano que no et registris en cap pàgina sense saber perque seran usades les teves dades.
      Salutacions!

    • joanramonsola on

      Per cert, si t’ha agradat el bloc, pots subscriure’t per correu electrònic a la barra lateral de la dreta, introduint el teu e-mail i rebràs un correu cada vegada que es publiqui algún tema nou!
      Gràcies per la teva visita i salutacions!


Deixa un comentari

