Vols baixar-te algún video de YouTube amb mp3?

Introducció: l’altre dia un amic meu (en Jordi) em comentava que li agradaria baixar-se en mp3 algún dels videos que veu per Internet, i em va demanar si coneixia quelcom. No ho coneixia, però ens hi vàrem posar…

Objectiu: Aconseguir baixar en format mp3 (només audio) videos de YouTube.

Descripció: Després de cercar per internet vaig trobar 3 pàgines web que anunciaven realitzar la funció que sol.licitàvem:

  1. Youtube-mp3: afegeixes l’adreça del video de YouTube que vols descarregar i el sistema et guia per baixar-te el video convertit a mp3.
  2. YouTubeToMp3Convert: idem que anterior
  3. Listen To You Tube: idem que anteriorsn
Comentaris: en Jordi m’ha dit que li ha funcionat molt bé, ho sigui que qui ho necessiti, endavant!

No comments yet

Deixa un comentari

